2014-08-05

du har ärvt universum

Nu har jag dividerat med mig själv om att starta (ytterligare) en blogg sen jag bestämde mig att åka till England igen.
Uppenbarligen har jag ju bestämt mig för att skaffa en till slut.
Tänkte först att instagram skulle räcka, att bara ta lite bilder och dela med mig av min vardag med vänner.
Men nu kanske inte alla mina "vänner" där vill se 10 bilder på barn, hästar, hundar och höns om dagen. Så nu ger jag er en chans att välja, så snäll är jag!

För de som inte redan har hört om min engelska familj så kommer här några rader om dem.
Familjen består av: 1 mamma, 1 pappa, 1 treårig flicka, 1 femårig pojke, 2 ponnyer,  2 hästar,  4 hundar (varav 1 valp) och x antal höns
När, var, hur?
21:a augusti åker jag från Landvetter till Heathrow.
Jag kommer bo 40 min norr om London, (därav namnet på bloggen) i en ganska stor by.

Idag är det då alltså 16 dagar kvar innan jag ger mig av och jag är super taggad!
Allt som är kvar att göras är att packa.
Innan dess ska jag först till sthlm över helgen och sedan vidare till Växjö för att träffa älskade och förbannat bra människor innan jag lämnar Sverige.

Det var väl det jag ville säga antar jag.
Godnatt och  på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar