2014-10-20

give me our hand and I'll hold it

Jag lever! Har bara inte orkat skriva något på bloggen. Sen i onsdags har jag varit på riktigt pissigt humör. Har faktiskt ingen aning om varför! Men tror att det börjar gå över nu. 

I fredags kväll kom Nora och Laura och hämtade upp mig för att åka in till Hitchin och träffa Jana också Rike. Vi gick och åt på Pitcher och Piano och gick efter ett par timmar vidare till Half moon där några kompisar till Rike var. De hade ölfestival så det fanns en del att välja på! Blev några fler glas än vad jag räknat med, och min alkohol tolerans var inte hög! Kom hem efter två och däckade ganska snabbt efter det! 

I lördags fick jag kämpa mig upp med en dödande baksmälla! Men skulle träffa Katrin i London så det var det värt!! 
Var så himla skönt att träffa någon som man känner. Väldigt synd att jag fortfarande var helt pmsig dock! Men hade mestadels en bra dag och kväll! Påväg till hostelet på natten somnade vi på bussen, missade vår hållplat, gick av och tänkte att ja men det är ju bara att ta nästa buss hem! Problemet ar dock att sista bussen redan gått. Tack vare älskade Google maps hittade vi en annan hållplats där bussen fortfarande gick och kom till hostelet kl 6 på morgonen.
Behöver jag säga att vi sov länge i söndags? Jag var som vanligt jävligt bakis så tog tåget från London vid halv två och spenderade resten av dagen/kvällen i sängen! 

Idag har varit en riktigt slöar dag! Så imorgon måste jag ta tag i mitt liv igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar