2014-10-24

one foot in sea, one foot in shore

Freeehtagh! Så underbart.
Har haft en bra med fullspäckad dag, en väldigt lugn morgon dock så kan absolut inte klaga. Min vm körde barnen till skolan, men jag gick upp strax efter sju och gjorde väl inte så mycket mer än att prata med barnen och min vm. När de åkt rensade jag upp i köket, satte på en maskin tvätt och tog det luhnt ett tag. Vid elva var det dag för träning med valpen, körde vilse igen... Åkte direkt efter det ich hämtade Bambam på skolan,  tog med henne hem. Hon kollade på power rangers (måste barn ha så dålig smak?) Och jag åt lunch. Efter lite beslutsångest gällande kläder, från hennes sida, åkte vi in till stan och en inhomhuslekplats. Var där i ca 45 min sen kom min vm och hämtade upp henne och jag åkte och köpte vin och choklad. När jag kom hem tog jag ut hundarna på en promenad och nu sitter jag här och skriver.
Imorgon åker mina vf till London och stannar en natt, barnen åker till farmor och farfar så Jana kommer hit för en myshelg!

Nu kom hela familjen hem, barnen har fått varsin överraskning så de är gaaanska uppspelta nu!
Förhoppningsvis ska vi boka flygbiljetter till mig ikväll. Mina helt underbara vf betalar halva resan. Jag tror verkligen inte att jag kunde ha hamnat hos en bättre familj! Så ja, jag kommer hem till jul!! Tillfälligt alltså, tänker inte lämna england riktigt än.

4 kommentarer:

  1. Åh då måste du hälsa på!! :)

    SvaraRadera
  2. Yeeeyy va glad jag blir att du kommer hem i jul! :D

    //Osstthliiinhh

    SvaraRadera
  3. Nu får du uppdatera!!!

    SvaraRadera