2014-10-11

you've made me realize my deepest fear

Godmorgon! Usch ja, jag gick upp för en halvtimme sen... Inte okej att sova till 12! 
Har precis ätit "frukost" och sitter nu med mitt kaffe i soffan och kollar på Friends. 
Vet inte riktigt vad som händer idag, det märks väl! 

Veckan har rullat på som vanligt. Träffade Jana och Rike (en tysk au pair som jag inte träffat innan) i onsdags, vi drack kaffe på costa och gick sedan hem till Rike och åt lunch.
Efter det åkte jag till gymmet och simmade, insåg att det jag trodde var 25m egentligen är 33m... Så simmade 1km på 30 min. Väldigt förvånad att jag klarade av det! Lika förvånad som när jag ställde mig på vågen och insåg att jag har gått ner ca 5 kg sen jag kom hit! Helt sjukt, med tanke på att jag har ätit ganska onyttigt och unnat mig godsaker mest varje dag. Även om jag inte psykiskt har känt mig så stressad av mitt nya liv har tydligen min kropp gjort det! 

Igår gick pojken till skolan i Spider-man dräkt, haha så cool! 
Lilltjejen skulle på kalas på kvällen och J fick följa med eftersom att storebror fick välja en kompis. Hon valde att vara utklädd till häxa med lila hår, så söt! 
Väl där märker jag att jag har glömt födelsedagspresenten...
Det hade de roligt åt hemma sen med tanke på att den stod på bänken precis vid dörren. Min vm tyckte att det var helt otroligt att jag hade lyckats med det med tanke på att det vanligtvis är jag som kommer springande med saker hon har glömt på morgonen! Jaja, även solen har sin fläckar ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar