2015-02-20

för nu är det vår, för deras mörka sår

Ja det är nog inte många som har missat att jag har vårkänslor!
En vecka som började med en pissigt grå dag som regnade bort medan jag låg i sängen med migrän. Men i tisdags sken solen, även om jag inte hade någon bil och kunde ta mig någonstans var det ändå en bra dag. Tog en lång promenad på stigar där jag aldrig gått innan. Men en podcast i öronen och solen i ansiktet så fylldes jag med energi igen. Årstiderna påverkar mig så otroligt mycket, jag klarar bara inte av vinterns mörkhet. Så när jag börjar se tecken på vår blir jag otroligt lycklig!
I onsdags gjorde jag klart allt som behövde göras denna och nästa vecka i kursen, tog en lång promenad till. Sen gick hela familjen ut till stallet för att sedan ta ut ponnierna på en liten promenad. Efter ca 2 år satt jag på hästryggen igen, en otrolig känsla! Nu längtar jag tills det blir måndag så att jag får rida igen. Jag börjar jobba om ca 15 min, men jobbar bara till 2. Sen vad jag ska göra i helgen har jag ingen aning om. Hoppas på bra väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar