2014-08-24

Flyg lilla fjäril, flyg

Idag är det den tredje dagen som jag vaknar upp i England.
Allt är fortfarande väldigt nytt, men jag gillar det så här långt!

J (min värdmamma) och barnen har varit iväg sen igår. Så har varit väldigt lugnt.
Har fixat mitt bankkonto, följt med och rastat hundar. Klippt högt gräs i hagen, första gången med en åkgräsklippare. Tror att jag var helt okej på det... Fick dock ett tipps att inte klippa i medvind, då får man allt gräs på sig. Men ja, jag hade inte tålamod och vända hela tiden. Så nu kliar det rätt rejält på ryggen.
Resten av dagen har jag kollat på tv, pratat med Emma på Skype (yaaay).

Blir en lugn kväll, barnen kommer tillbaka och J och N ska it och äta. Så blir "barnvakt", efter att de gått och lagt sig. Så inte allt för ansträngande!

Nu ska jag fortsätta kolla på Edward scissorhands.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar