2014-08-22

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Såååå
Jag är framme!
Är så trött och utmattad av alla nya intryck, om jag somnade nu skulle jag nog sova tills imorgon.
Så detta får bara bli en snabb uppdatering om vad som har hänt hittills.

Blev hämtad vid sex på flygplatsen och efter ca 1 timma var vi hemma i huset. Barnen var så överexalterade, först jätte blyga och sen pratade de i princip hela vägen hem.
När vi kom hem (ja eller, till deras hus. Inte riktigt hemma för mig änn men blir smidigare att säga det) fick barnen varsin "skatt-kista" med godis som jag köpte på flygplatsen. J (pojken) har burit runt på den sen igår och visat den för alla han känner!
I alla fall,  fick ett glas vin (väldigt välkommet) och satt och pratade med mina värdföräldrar, ja eller försökte... J & T (barnen) gjorde allt de kunde för att få min uppmärksamhet. Efter att de gått och lagt sig blev det lättare att prata. Satt uppe ett par timmar till och gick sedan och la mig.

Gick upp vid 8 idag för att städerskorna skulle komma och då är det smidigare om vi inte är hemma. Åkte till en lekpark, hälsade på deras morfar och efter det åkte vi till en stor inomhus lekplats(ish).
Sen hem, lekte med barnen i trädgården. Åt lunch.
Jag har precis packat upp och har lite tid för mig själv och första gången sen flygplatsen som jag har internet!
Grannbarnen är här så de sitter i rummet jämte och spelar wii.
För en stund sen hörde jag J: "quiet! Isabella is in there!"
Haha, så söt.

Nu tänker jag passa på att kolla på en film eller något, blir inte många minuter stillasittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar