2014-09-23

det gör inte ont när hösten kallar

Sitter nu utanför barnens skola. De brukar få leka en stund med de andra barnen innan vi åker hem. Väldigt skönt för mig eftersom att de underhåller sig själva och är ute. Helt klart en win-win situation! 
Om ca 30 min beger vi oss hemåt, jag lagar mat och barnen kollar på tv. Sen är min viktigaste uppgift att hålla lilla T vaken tills mamma och pappa kommer hem.
Min plan är då att ta en dusch och sen kolla på gårdagens avsnitt av paradise hotel. Av någon anledning så vill inte internet fungera efter klockan tio på mitt rum. Så kunde inte se det igår kväll.

På förmiddagen/morgonen körde jag tillsammans med min vm barnen till skolan, släppte av henne på tågstationen. När jag kom hem gick jag ut för att ta hand om hästarna. Var så fint väder så jag mös lite med ponnisarna, de blev borstade och bortskämda med pellets! Sen tog hungern över och jag gick in för att äta frukost. 
Tog sen en promenad med valpis i skogen, en så himla vacker höstdag det var tidigare idag. 
Kom hem och åt lunch och somnade sen i soffan framför vänner...
Att min vp ville lägga till åk hem och sov i mitt schema kanske stämmer rätt bra ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar