2014-09-17

om jag bara korsar vägen är jag fri sen

Fick lite sovmorgon idag, J och N körde barnen till skolan. Jag fick poo-picka (fin svengelska) fälten istället, vilket jag absolut inte har något emot. Väldigt skönt att gå runt bland hästar och hundar och bara låta tankarna flyga. Lite motion får man ju på köpet! 
Efter det städade jag köket och vardagsrummet lite snabbt. Efter en välbehövlig dush ligger jag nu i soffan och slötittar på orange is the new black. 

I eftermiddag kommer grannbarnen över på middag, ganska skönt när ungarna har kompisar här då behöver inte jag göra mer än att se till att de är sams. 

Imorgon är det min halvdag, slutar efter att jag har skjutsat barnen och fixat till köket efter frukosten. Får se om jag tar bussen till Bedford eller om jag åker in till Hitchin och byter boken jag köpte på Waterstones förra veckan. Kom nämligen hem med en bok jag sedan upptäckte att jag redan läst...

Jaa, har inte så mycket spännande att berätta. Imorgon har jag varit här i en månad, helt sjukt så fort det har gått! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar