2014-09-15

jag har sett på moln från båda sidor nu

Lämnade barnen på skolan för första gången själv idag. J tyckte att det var väldigt roligt att jag var tvungen att åka tillbaka efteråt i världens värsta trafik, det stod helt stilla! Hittade en annan väg hem dock, inte den jag hade tänkt, men hem kom jag ju! 

I igår var jag inne i London och träffade Linnéa - storyofaheart.se - mycket mycket trevligt! Var så otroligt skönt att kunna prata på svenska och bara tjöta loss liksom. Vi smålänningar är bara bäst helt enkelt! 
Vi försökte hitta en ny laddare till min platta, gav upp ganska fort. Råkade hamna på primark på Oxford street, köpte faktiskt bara sånt som jag behövde! 
Efter ett tags letande hittade vi en pub som såg trevlig ut så vi åt fish and chips och drack cider. Under tiden kom en svensk kille fram och tyckte att han skulle berätta att han också var svensk. Haha, då typiskt svenskar! 
Efter det gick vi vidare mot St. James park och tog en liten promenad. Sen var det dags att åka hem.

Kollade på valvakan tills jag somnade, arg och besviken på 13% av Sverige som verkar vara totalt pantade... 
Inget vidare avslut på en så bra dag! 




2 kommentarer:

  1. sv: Tack själv! Det var supertrevligt! :D Kul att hitta din blogg också, får jag länka till den från min blogg? :)

    SvaraRadera