2014-10-04

det regnar igenom kragen, står lutad mot en stenstaty

Nu öser regnet ner här! Gör mig faktiskt ingenting. Nu känns det mer okej att ha en riktig slöardag i min säng. Bestämde förra helgen att jag behövde en dag och göra absolut ingenting. 

I torsdags tog jag mig gymmet för att skaffa ett medlemsskap. Nästan fixat nu, ska bara dit och betala för denna månaden. 

Igår var det första träningen med valpis. Jag HATAR min gps! Satan vad fel jag körde...
Valpis var sjukt duktig och vår instruktör är världens gulligaste. Längtar redan tills nästa gång! 

Åkte sen och hämtade bambam på skolan. Vi åkte hem, jag åt och hon somnade i soffan. Hatar och väcka den ungen, hon är värre än vad jag är! Skriker helt hysteriskt och sparkar på allt som rör sig. Till slut fick jag in henne i bilen och vi åkte till en lekpark. Hade som vanligt hjärtat i halsgropen större delen av tiden. Hon är helt galen, inte ett uns av rädsla i den kroppen. 
Vi åkte sen och hämtade J för att åka hem och äta. 

När min vp kom hem frågade han om jag hade hittat till träningen idag. Berättade om min underbara upplevelse med min gps och han inte berätta klart innan han frågade om jag villa ha en ny... Hahah, han kunde nog se ilskan i mina ögon! 

Imorgon ska jag träffa Nora och Jana i Hitchin. Det kommer bli väldigt trevligt tror jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar