2014-10-07

one lights up, every time you feel love in your heart

Det är så kallt ute nu! Blivit för bortskämd med värme och sol.

I söndags träffade jag Jana, Nora och Paula (en kompis till Nora som egentligen ärvau pair i sverige) vi gick till ett trädgårds café som Janas värdfamilj tipsat om. Riktigt mysigt, trevlig personal, billigt ch en chokladkaka att dö för.
När vi tröttnade på det gick vi och satte oss in en park och pratade om allt mellan himmel oh jord. Spårade som vanligt.

Igår tog jag mig för första gången till gymmet, simmade 500m (tror jag,  fick uppskatta hur lång en längd är...) min rygg och axlar behövde verkligen det! Fick också motivation till att börja äta mer hälsosamt,  man kan inte unna sig VARJE dag!

Idag skjutsade jag som vanligt barnen till skolan. Åkte och köpte mat till hästar och höns, hittade nästan på en gång! Var sedan ute ca en timme och mockade fälten och försökte få valpis att leka. Mindre lyckat,  hon är mer intresserad av godis.

Nu ska jag bara slappa till det är dags att äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar