2015-01-28

nästan som en tavla över rätt och fel

Nu har jag inga ursäker längre, har lyckats fixa tagentbordet så att jag nu har alla bokstäver!

Så, när jag skrev jag senast?
Måste ha varit två veckor sedan. Sedan dess har jag som vanligt jobbat i veckorna, inget dramatiskt som har hänt där. För två helger sedan hade jag en lugn fredag. På lördagen var jag duktig och började plugga på högskoleprovet, som jag just nu inte vet om jag pallar göra... På kväälen åkta jag till Ines, vi gick och köpte en massa gott och sedan kom Rike. Vi kollade på film, drack vin och pratade. Sen kände vi för att spela brädspel, börja med Alfapet men vi var riktigt usla! Så vi såg till att Rikes pojkvän kom så vi kunde spela pictonary. Var så himla kul, alla var så sjukt dåliga förlorare. Vi satt uppe till 4(!) innan vi kände oss färdiga med spelandet. Sov riktigt länge på söndagen, åt frukost med Ines och körde därefter lite yoga. Kände mig mycket piggare efter det. Gick till Tescos för att ha något att äta när jag kom hem. Så på kvällen bosatte jag mig i sängen med all min mat.

Förra helgen hade jag och Jana tjekväll med mat och vin, snacks och öl. Vi hade en supermysig kväll och satt och pratade hela natten. Sov till efter lunch, så vi skippade grukost och gick till ett ställe vi inte prövat innan och åt lunch där, "Chilli Bananas, måste ju bara älska namnet. De har riktigt goda mackor där, vårt nya favorit ställe!! På kvällen var vi ute på några pubbar i stan för att fira Ines födelsedag. Jag spöade Matthew i pingis igen, lika förvånad varje gång då jag har obefintlig bollkänsla.. Vi hade en trevlig kväll som avslutades med en vegoburgare för mig och en kyckling till Ines. När vi kom hem till Ines märkte jag att min telefon var borta. Men efter lite meck med "find my phone" appen ringde min telefon och en kille berättade att jag hade glömt den på pubben. Väldigt kul att behöva fråga på vilken... Ja så när vi vaknat på söndagen gick vi och hämtade min telefon! Jag köpte med mig mat från M&S och gick till Jana för att hämta mina saker, blev kvar där ett par timmar för att vänta på min buss. Vi började kolla på en film, jag somnade efter 20min! Åkte hem och spenderade ytterligare en kväll framför På spåret och Stjärnorna på slottet. Ja jag är en tant, men jag bryr mig inte!!

Idag var jag och Jana på Chilli B's igen och åt lunch, inte fel. J hade gymnastikträning idag så har varit där med barnen. Sen jag kom hem för ca 1h sedan har jag bara suttit framför datorn och slösurfat. Sen har jag ju kollat flyg och bussar till Elin som kommer hit om ca 1 månad!!! WIHOOO!

I brist på andra bilder slänger jag upp några på hästarna som jag tog förra fredagen. Såg så fint ut genom fönstret att jag bara var tvungen att gå ut och föreviga den vackra morgonen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar